آيا بوروكراسي بيشتر به معناي فروش كمتر است؟ چگونه؟
در چنين شرايطي؛ يك تيم فروش فعال، جريان گستردهاي از دادهها را توليد ميكند. اين دادهها ممكن است در جريان صحبت با مشتريان، قرار ملاقاتها و يا يافتن اطلاعات ارزشمند از منابع مختلف؛ ايجاد شوند، اما همه اين اطلاعات در يادداشتها و دست نوشتهها، فايلي در لپ تاپها، و يا در ذهن شما ذخيره خواهند شد.
افزون بر همه اينها، ارتباط اين مشتريان با شما ممكن است در قالب پلتفرمهاي مختلفي مانند تلفن، ايميل و يا رسانههاي اجتماعي صورت بگيرد و ممكن است كه بخواهند سوالي بپرسند، سفارشي را پيگيري كنند و يا شكايتي ارائه دهند. بدون وجود يك پلتفرم مشترك براي ثبت، ضبط و پيگيري تعاملات شما با مشتريان، ارتباطات آنها با شما، قطعا در سيلاب اطلاعات، گم ميشوند و يا از دست خواهند رفت و نتيجه هايي جز پاسخ نامطلوب به درخواستهاي مشتري به بار نخواهد آمد. نرم افزار بازاريابي و يا نرم افزار فروش اوج بخشي از امكانات نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان اوج مي باشد كه استفاده از آن منجر به افزايش فروش و افزايش مشتري مجموعه شما خواهد شد.
هر آنچه كه لازم است در مورد crm بدانيد:
https://www.owj.io/what-is-CRM
برچسب: ،